فیلم کالکتیو 2023 دوبله فارسی

12 اکتبر 2023

دانلود فیلم کالکتیو 2023 دوبله فارسی

 دانلود فیلم  The Collective 2023 با کیفیت عالی

« ایرانفیلمو رسانه ایرانیان و بروزترین مرجع دانلود فیلم ، سریال و انیمیشن تقدیم میکند »

خلاصه داستان:
در فیلم دسته جمعی The Collective 2023 گروهی از قاتلان معروف به کالکتیو، یک حلقه بسیار پیچیده قاچاق انسان را هدف قرار می‌دهند که توسط شبکه‌ای از افراد میلیاردر حمایت می‌شود. در ادامه آن‌ها مجبور می‌شوند برای انجام مهم‌ترین ماموریت خود از یک قاتل تازه‌کار به نام سم الکساندر کمک بگیرند و…

درباره فیلم :

فیلم کالکتیو، فیلمی مستند، محصول سال ۲۰۱۹ کشورهای رومانی، لوکزامبورگ و آلمان، به کارگردانی الکساندر نانائو است. نویسندگی فیلم کالکتیو توسط الکساندر نانائو و آنتوانتا اپریس انجام شده است.چهره های شاخصی چون رضوان لوتاک، میرلا نگ، کاتالین تولونتان، تدی اورسولئانو و ولد وویکولسکو در فیلم کالکتیو حضور یافته ‌اند.

فیلم کالکتیو توسط کمپانی سامسا فیلم لوکزامبورگ و بر اساس اتفاقات واقعی تولید شده است. فیلم کالکتیو در جشنواره‌ ‌های مختلف افتخارات متعددی را به دست آورد که از میان آنها می ‌توان به نامزدی دریافت دو جایزه اسکار و دریافت جوایز تروت،انجمن منتقدان فیلم بوستون، بهترین فیلم بین المللی و جری اشاره کرد.

فیلم کالکتیو علاوه بر اینکه توسط آکادمی جوایز فیلم اروپا و جامعه ملی منتقدان فیلم تحسین شده است، در فهرست نود و سومین دوره جوایز اسکار به عنوان بهترین فیلم مستند و بهترین فیلم بین المللی قرار گرفته است.

 

    [نسخه 1080p] [نسخه 1080hQ][نسخه 720p] [نسخه 480p

    برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
    [کل: 0 میانگین: 0]
    به این پست امتیاز دهید.
    بدون رای!
    • دیدگاها ، پس از تایید مدیران سایت منتشر خواهند شد.
    • دیدگاهای انگلیسی یا غیر مرتبط با مطلب منتشر نخواهند شد.