تماس با ایرانفیلیمو :

ارتباط با ایرانفیلیمو جهت بهبود خدمات، رفع مشکلات از طریق تیم پشتیبانی، انتقادات و پیشنهادات برای تیم ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است در این راستا سعی بر آن شده تا شما مخاطبین به سهولت با ایرانفیلیمو در ارتباط باشند. ممنون از اینکه سایت ایرانفیلیمو را برای دانلود فیلم های ایرانی و سریال های ایرانی، فیلم های خارجی و سریال های خارجی و انیمیشن  محبوبتان انتخاب نموده اید.

وبسایت ایرانفیلیمو از سال ۱۳۹۷ در پی ایجاد یک مرجع تخصصی و منحصر به دانلود و خرید قانونی فیلم های ایرانی و سریال های ویژه پخش نمایش خانگی در راستای همایت از هنرمندان و فعالات این عرصه با رعایت حق تولید کننده و رعایت قانون کپی رایت و بر اساس دانلود حلال و قانونی محصولات تصمیم بر آن گرفت که در راستای احترام به مخاطبان برای سهولت و راحتی به دست یابی به فیلم ها و سریال های مورد نیاز و تنها با فعالیت در این حوزه در کوتاه ترین زمان خواسته های شما را بر آورده کند و سریع ترین راه های ارتباط با کارشناسان ایرانفیلیمو  را فراهم نموده.

سرورهای سایت ایرانفیلیمو در داخل ایران بوده و شما دوستداران هنر هفتم میتوانید با بهره مندی از این ویژگی به صورت  نیم بها از حجم اینترنت خود استفاده کرده و با خیالی آسوده از سایت بازدید نمایید.

راه های ارتباطی با ایرانفیلیمو :

در صورت بروز مشکل، ارتباط با تیم پشتیبانی و یا مدیران سایت ایرانفیلیمو جهت رفع مشکلات در دانلود و اعلام همکاری در تبلیغات و … میتوانید با ارسال ایمیل به نشانی زیر و یا آیدی تلگرام درج شده در پایین همین صفحه با ما در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ایرانفیلیمو :

شما کاربران عزیز میتوانید با مراجعه به شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و کانال ما در تلگرام از اخبار و رویداد ها و مطالب جدبد سینمایی مطلع شوید، ما را همراهی کنید و با ما در ارتباط باشید.


IranFilimo_Support@ 

iranfilimo.ir@gmail.com

 

  • دیدگاها ، پس از تایید مدیران سایت منتشر خواهند شد.
  • دیدگاهای انگلیسی یا غیر مرتبط با مطلب منتشر نخواهند شد.
نظرات بسته شده است.