دانلود رایگان فیلم مسابقه برای افتخار: آئودی در برابر لانچیا

16 ژانویه 2024
18+
  • Fa
  • En
فیلم مسابقه برای افتخار: آئودی در برابر لانچیا، براساس داستان واقعی رقابت دو کمپانی ماشین سازی آلمانی و ایتالیایی، آئودی و لانچیا، است، رقابتی که در جریان مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.

دانلود رایگان فیلم مسابقه برای افتخار: آئودی در برابر لانچیا Race for Glory: Audi vs. Lancia

 دانلود فیلم مسابقه برای افتخار: آئودی در برابر لانچیا Race for Glory: Audi vs. Lancia

«ایرانفیلمو رسانه ایرانیان و بروزترین مرجع دانلودفیلم،سریال وانیمیشن» 

خلاصه داستان:

درباره داستان:

ریس فور گلوری: آئودی در برابر لانچیا داستان واقعی رالی قهرمانی جهان در سال ۱۹۸۳ را روایت می‌کند. آئودی با خودروی چهار چرخ محرک کواترو تسلط بی‌چون و چرایی بر مسابقات داشت هرچند خودروی تک دیفرانسیل لانچیا ۰۳۷ نیز به دنبال عرض‌اندام در برابر رقیب آلمانی بود. تولید آئودی کواترو در سال ۱۹۸۰ و پس از تولید خودرویی مشابه فولکس‌واگن تایپ ۱۸۳ برای ارتش آلمان شروع شد. کواترو آئودی را به عنوان قهرمانی سازندگان رالی در فصل ۱۹۸۲ رساند. لانچیا نیز خودروی ۰۳۷ را در سال ۱۹۸۲ معرفی کرد اما موفقیت چندانی به دست نیاورد. والتر رول راننده آلمانی قبل از پیوستن به لانچیا در فصل ۱۹۸۳ مسابقات توانسته بود با اوپل پیروزی‌های دل‌چسبی را کسب کند. لانچیا با والتر رول و مارکو آلن و پنج راننده دیگر راهی مسابقات شد. این دو در مقابل میشله موتون و هانو میکولا از تیم آئودی قرار گرفتند. یازده راننده دیگر آئودی در خودروهای کواترو A1 و A2 نیز به دنبال قهرمانی بودند.
آئودی با سرمایه زیادی وارد مسابقات شد و با هدایت رولند گامپرت مهندس آلمانی به توسعه خودروی خود در طول فصل ادامه داد. مدیر تیم لانچیا نیز سزار فیوریو بود که اگرچه تلاش‌های زیادی انجام داد اما بودجه محدود لانچیا باعث شد دست این تیم در برابر رقیب آلمانی بسته باشد. ایتالیایی‌ها پیش از این چهار بار قهرمان رالی جهان شده و در فرمول یک نیز حضور داشتند. این تیم قبلاً از خودروهای استراتوس و فولویا استفاده می‌کرد، خودروهایی که چندین عنوان قهرمانی را کسب کردند. اولین مسابقه رالی سال ۱۹۸۳ در مونت‌کارلو برگزار شد جایی که تصور می‌شد لانچیا ۰۳۷ از آئودی عقب بماند. فیوریو دراین‌باره گفت:فیوریو ۳۰۰ تن نمک از ایتالیا سفارش داد تا در مسیر مسابقه پاشیده شود و برف را ذوب کند. تیم لانچیا سپس توانست از لاستیک‌های چسبندگی بالا استفاده کند و تایرها را در اواسط رالی تعویض نماید. آئودی چیزی درباره برف‌های یخ‌زده نمی‌دانست و خودروهای خود را با لاستیک‌های زمستانی راهی مسابقات کرد و در ادامه فهمید که بخش‌های زیادی از جاده فاقد برف است. این تاکتیک لانچیا جواب داد و رانندگان تیم ۱۱ دقیقه از رقیب جلو افتادند و پیروزی را کسب کردند.
آئودی و لانچیا از ۱۲ رالی برگزار شده ۱۰ رالی را پیروز شدند و توانستند از ۳۶ پودیوم مسابقات ۳۰ پودیوم را به دست آورند. لانچیا برای اولین بار از زمان پیروزهای متوالی ۱۹۷۴ تا ۱۹۷۶ توانست عنوان قهرمانی سازندگان رالی جهان را به دست آورد و این اتفاق در حالی رقم خورد که در برخی مسابقات حضور نداشت. آئودی در نیمه دوم فصل کامبکی نصفه و نیمه داشت و توانست از چهار مسابقه پایانی در سه مسابقه پیروز شود اما این پیروزی‌ها برای کنار زدن لانچیا کافی نبود. پیروزی ۰۳۷ همچنین به معنی آخرین پیروزی یک خودروی تک دیفرانسیل در رالی قهرمانی جهان به شمار می‌رود.
فیلم ریس فور گلوری: آئودی در برابر لانچیا اولین فیلمی نیست که رالی قهرمانی را به تصور می‌کشد. در سال ۲۰۲۱ نیز مستند ملکه سرعت به نمایش درآمد که به بررسی زندگی و حرفه میشله موتون می‌پرداخت. در این مستند به تلاش‌های موتون در مسابقاتی می‌پردازد که کاملاً تحت سلطه مردان قرار دارد. او توانست ۴ پیروزی را در رالی به دست آورد و به تنها خانمی تبدیل شود که چنین کاری را انجام داده است. ردبول تی وی نیز مستند سباستین اوژیه مشهور را منتشر کرده است. این فیلم ۸۰ دقیقه‌ای به بررسی عملکرد راننده فرانسوی در مسابقات سال ۲۰۲۱ به عنوان آخرین فصل حضور کاملش در رالی می‌پردازد. اوژیه به اتو اسپرت گفته است:من درباره جزئیات بسیاری که بتواند عملکرد من را ارتقا دهد بسیار دقیق بودم اما گنجاندن ۱۵ سال تجربه رانندگی در مستندی ۸۰ دقیقه‌ای یک چالش است. البته من این فیلم را بسیار دوست دارم.

راهنما پیشرفته (Advanced Help)

تمامی فایل های سایت ایرانفیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند

  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید.
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Zoom Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد.
  • در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود برداشته خواهد شد.
  • In case of dissatisfaction the owner of the download link will be removed
  • ایرانفیلیمو مشتاقانه پذیرای نظرات و انتقادات شما بینندگان عزیز در مورد این فیلم است.
  • راه های ارتباطی با ایرانفیلیمو (Ways to connect with Iranfilimo)
  • راهنمای کیفیت فیلم ها و درباره ما (Video quality guide , about us)
  • درخواست فیلم و سریال(Movie and Serial Request)
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
به این پست امتیاز دهید.
بدون رای!
  • دیدگاها ، پس از تایید مدیران سایت منتشر خواهند شد.
  • دیدگاهای انگلیسی یا غیر مرتبط با مطلب منتشر نخواهند شد.