دانلود فصل اول سریال دل قسمت ۱ تا ۱۳

20 مارس 2020
فصل اول سریال دل
12+
  • زبان :فارسی کیفیت :480p , 720p , 1080p , Bluray
  • فرمت :mkv - mp4 حجم :متفاوت با هر کیفیت
  • مدت زمان :هر قسمت میانگین 40دقیقه دقیقه محصول :مشخص نشده !
  • کارگردان :مشخص نشده ! نویسنده :بابک و میثم کایدان
  • امتیاز IMDB :مشخص نشده ! رده سنی :12+
  • Fa
  • En
سریال دل در برهه زمانی کنونی سپری میشود و همان طور که از نامش پیداست داستان دلدادگی و عشق بین یک زوج که مشکلات و جدایی هایی بر سر راه آنها به وجود می آید و چالش های پیش روی این دو روایت میکند و با قلم زیبای برادران کایدان حس و حالی عاشقانه و پر از فراز و نشیب را به مخاطب انتقال میدهد و با قاب تصویر منوچهر هادی از این داستان مهیج قطعا لحظات پراحساسی را تجربه خواهیم کرد.

دانلود رایگان فصل اول سریال دل کامل با کیفیت عالی ۴k

دانلود پکیج کامل سریال دل (قسمت ۱ تا ۱۳) به کارگردانی منوچهر هادی

« ایرانفیلیمو رسانه ایرانیان و بروزترین مرجع دانلود فیلم ، سریال و انیمیشن تقدیم میکند »

دانلود فصل اول سریال دل


⇓توضیحات سریال دل Dell ⇓

این سریال آخرین اثر کارگردان خوش ذوق ایرانی یعنی  منوچهر هادی که تا کنون قسمت ۱۶ آن منتشر گردیده همراه با پکیج ۵۰% تخفیف تمامی قسمت های فصل اول در ایرانفیلیمو امکان پذیر است و لینک های دانلود HD و کیفیت های مختلف آن برای دوستداران سریال هایژانر عاشقانه قرار داده شده. منوچهر هادی بار دیگر با همکاری برادران کایدان یک اثر عاشقانه دیگر را رقم زده تا تجربه خوب و پرمخاطب ساخت اثر دیگر همچون سریال عاشقانه ها که خبر ساخت فصل دوم آن به گوش می رسد را تجربه کرده باشد و در دومین سریال نمایش خانگی خود بار دیگر بدرخشد. این کارگردان را با آثاری چون فیلم “رحمان ۱۴۰۰” ، “آینه بغل و “زندگی جای دیگریست” که هر سه تجربه مشترک هادی با کایدان بوده و بسیاری آثار موفق سینمایی و تلویزیونی که اکثرا کمدی بوده بشناسیم. برادران کایدان با آثار خوبی که بر جای گذاشته اند و سبک عاشقانه نویسی منحصر به فرد خود برای همگان آشنا هستند و از آثار موفق آنها می توان به سریال مانکن اشاره نمود.

نقد سریال ایرانی دل

سریال دل که یک مجموعه در سبک عاشقانه است و همچون اثر قبلی منوچهر هادی سریال عاشقانه داستانی جذاب و فیلمنامه ای قوی دارد به گونه ای که سیر داستان برا مخاطب به راحتی آشکار نمیگردد. میتوان گفت فیلمنامه این سریال در سبک سریال های ترک نگارش گردیده و زرق و برق آنها را به یاد ما می آورد که بابک کایدان نیز در دفاع از آن گفت: ” سریال های ترکیه ای در سطح بین المللی مطرح بوده و از کیفیت خوبی برخوردار است حال اگر ما نیز چنین سریال هایی بسازیم باعث خوشحالی و نشان دهنده بالا بودن سطح  صنعت فیلم و سریال ما است ” بازیگران این سریال نیز به خوبی از عهده نقش خود در این سریال بر آمده اند و ما در آن شاهد بازیهای خوبی تا کنون از آنها بوده ایم.

 

خلاصه داستان سریال دل

این سریال روایتی از عشق میان دو جوان به نام های رستا (با بازی ساره بیات) و آرش (با بازی حامد بهداد) را به تصویر می‌کشد که با میان آمدن رابطه قبلی رستا با دوست پسر سابقش به نام مهران (با بازی مهدی کوشکی) و اتفاق دلخراشی که در روز عروسیش برایش رخ داد، عشق میان این دو شکل دیگری گرفته و حتی شاهد فرار رستا از عروسی و به هم خوردن عروسی آنان می شویم ولی موضوع به این سادگی ها نبوده و افراد دیگری در جدایی این دو دخیل هستند که برای فهمیدن آن توصیه می کنم دانلود سریال دل را از دست ندید.

نظرتون درمورد این سریال تا این قسمت چی بوده ؟ از پایین همین پست نظرتون رو ارسال کنید .

عوامل سازننده سریال جدید دل

  • کیفیت :۴۸۰p , 720p , 1080p , Bluray
  • فرمت :mkv – mp4
  • حجم :متفاوت با هر کیفیت
  • مدت زمان :هر قسمت میانگین ۴۰دقیقه  
  • محصول :ایران
  • کارگردان :منوچهر هادی
  • نویسنده :بابک و میثم کایدان
  • تهیه کننده: جواد فرحانی
  • ستارگان : نسرین مقانلو ,حامد بهداد ,ساره یبات ,بهرام افشاری ,افسانه بایگان ,یکتا ناصر ,بیژن امکانیان ,کوروش تهامی ,سعید راد ,لیلا زارع ,علی سخنگو ,مهراوه شریفی‌نیا ,تینو صالحی ,مهدی کوشکی و مهسا موحد

حواشی سریال عاشقانه دل

این سریال از ابتدای کلید خوردنش در سال ۹۷ پر از دردسرهای فراوان و مشکلات و حواشی بوده و ما بسیار شاهد تغییر افراد در قسمت های مختلف پروسه تولید و تاخیر های فراوان در روند انتشار آن بوده ایم که قطعا به عدم وجود برنامه ریزی منسجم نامرتبط نبوده. در ابتدا تهیه کننده دل را آقای ایرج محمدی عهده گرفته ولی چندی بعد با انصراف ایشان آقای جواد فرهانی که تهیه کنندگی فصل های اول و دوم مجموعه تلویزیونی خندوانه را در کارنامه خود داشته عهده دار شده.

خبرهای فراوانی از انتخاب محمدرضا گلزار و محمدرضا فروتن به عنوان بازیگران مرد این سریال شنیده بودیم ولی به دلیل تداخل کاری دیگر این دو را در اسامی بازیگران سریال ندیدیم و به جای آنها حامد بهداد و سعید راد به این مجموعه پیوستند. گلزار در مجموعه های زیادی از جمله سریال عاشقانه و فیلم آینه بغل و  فیلم رحمان ۱۴۰۰ با آقای هادی همکاری داشته.

منوچهر هادی در مورد بازی نکردن گلزار گفت:

“پس از وقفه طولانی که در ساخت پروژه بوجود آمد و شروع پیش تولید جدید سریال دل به اطلاع میرسانم که رضای گلزار عزیز به دلیل مشغله کاری و شروع کنسرتها و سفرهای در پیش رو متاسفانه در این سریال با ما همراه نیست. جناب رضای گلزار عزیز امیدوارم برنامه ها و کارهای شما مثل همیشه با موفقیت همراه باشد و به زودی در پروژه دیگری در کنارت باشم و اثر دیگری را خلق و ثبت نماییم. خاطره زیبای همکاری با شما در کارهای قبلی همیشه در ذهن من باقیست و جزء افتخارات پرونده کاری من است”

از دیگر موارد جالب این سریال همکاری مجدد ساره بیات به عنوان بازیگر در این سریال است. خانم بیات در بسیاری دیگر از آثار این کارگردان همکاری داشته اند و  می توان گفت ساره بیات و محمدرضا گلزار از بازیگران ثابت آثار هادی هستند. علاوه بر این همسر ایشان خاتم یکتا ناصر نیز به طور مجدد به عنوان بازیگر برای این کارگردان به نقش آفرینی پرداخته اند.

قسمت هایی از این سریال با سانسور های عجیبی همراه بوده از سانسور رنگ لباس نسرین مقانلو در سکانس عروسی تا لباس عقد مهراوه شریفی نیا در قسمت ۵ که همه را شگفت زده نموده و مرزهای سانسور را جا به جا کرده.

اگر از علاقه مندان این سبک سریال های عاشقانه  هستید به شما پیشنهاد می کنیم این  پکیج زیبا و مهیج را با تخفیف فوق العاده ۵۰درصدی با لینک مستقیم از وب سایت بزرگ ایرانفیلیمو با مصرف اینترنت نیم بها دریافت کنید.

 

جهت مشاهده و دانلود فصل دوم سریال دل اینجا کلیک کنید
جهت مشاهده و دانلود آهنگ تیتراژ سریال دل اینجا کلیک کنید

دانلود فصل اول سریال دل (قسمت ۱ تا ۱۳) با تخفیف فوق العاده ۵۰درصدی (۲۹,۲۵۰ تومان)
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
به این پست امتیاز دهید.
دانلود فصل اول سریال دل قسمت ۱ تا ۱۳
2.98 از 56 رای
  • دیدگاها ، پس از تایید مدیران سایت منتشر خواهند شد.
  • دیدگاهای انگلیسی یا غیر مرتبط با مطلب منتشر نخواهند شد.