دانلود سریال قورباغه قسمت ۱تا۱۵

30 مارس 2021
دانلود سریال قورباغه
13+
  • زبان :فارسی کیفیت :480p , 720p , 1080p , 4K , Bluray
  • فرمت :mkv - mp4 حجم :متفاوت با هر کیفیت
  • مدت زمان :هر قسمت میانگین 45 دقیقه دقیقه محصول :مشخص نشده !
  • کارگردان :مشخص نشده ! نویسنده :هومن سیدی
  • امتیاز IMDB :مشخص نشده ! رده سنی :13+
  • Fa
  • En
قورباغه قصه عجیب و بی بدیل را بازگو می کند که تا کنون دستمایه تولید هیچ فیلم و سریالی نشده است. هر جنایت سه ضلع داره. کسی که قربانی شده، کسی که جنایتکاره و کسی که بهشون نگاه می کنه…

دانلود رایگان سریال قورباغه با لینک مستقیم

دانلود سریال ایرانی جدید قورباغه با کارگردانی هومن سیدی

قسمت آخر ۱۵ سریال قورباغه FROG اضافه شد

سریال قورباغه

« ایرانفیلم رسانه ایرانیان و بروزترین مرجع دانلود فیلم ، سریال و انیمیشن تقدیم میکند »

 

عوامل تولید سریال قورباغه

  • کیفیت :۴۸۰p , 720p , 1080p , 4K , Bluray
  • فرمت :mkv – mp4
  • حجم :متفاوت با هر کیفیت
  • مدت زمان :هر قسمت میانگین ۴۵ دقیقه
  • محصول :ایران
  • کارگردان و نویسنده :هومن سیدی 
  • رده سنی :۱۳+
  • ستارگان :نوید محمدزاده, صابر ابر, سحر دولتشاهی, فرشته حسینی, نوید پورفرج, هومن سیدی, آناهیتا افشار, مهران غفوریان, یونا تدین
  • اطلاعات بیشتر wikipedia | SalamCinama

    چکیده داستان سریال قورباغه هومن سیدی

    قورباغه قصه عجیب و بی بدیل را بازگو می کند که تا کنون دستمایه تولید هیچ فیلم و سریالی نشده است.

    من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.

    طبق اخبار درج شده از بعضی عوامل فیلم، قرار است در سریال قورباغه شاهد داستانی غافلگیر کننده و جدید باشیم. چیزی که مشخص است، نگاه متفاوت هومن سیدی در سریال قورباغه است که همه مخاطبان را در انتظار هیجان دیدن صحنه های بی نظیر و تازه ای که مثلش را در هیچ فیلم و سریالی ندیده اند، میگذارد. در ادامه مطلب دانلود سریال قورباغه بصورت کامل و با بهترین کیفیت قرار گرفته که امیدواریم از تماشای این سریال لذت ببرید.

    بررسی سریال قورباغه با بازی نوید محمد زاده

    تیم بازیگری سریال قورباغه چنان قوی است که فقط میتوان انتظار داشت که این سریال فوق العاده باشد. فقط کافی است نگاهی به کارگردانی و بازی های درخشان و کارگردانی هومن سیدی در فیلم هایی چون “سیزد” ، ” من دیه گو مارادونا هستم” ” خشم و هیاهو” و… بیندازید. از آن طرف نوید محمد زاده با بازی های فوق حرفه اش در فیلم هایی چون “متری شیش و نیم” ، “سرخ پوست” و… یا صابر ابر که از جوانان  باتجربه و پخته سینماست و در فیلم های موفقی چون “روسی” ، “مسخره باز” و … بازی های ماندگاری را از خود بجا گذاشته است. از این جهت سریال قورباغه حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و از همین حالا این سریال را بهترین سریال ساخته شده سینمای خانگی میدانندو انتطار میرود رکورد دانلود سریال نمایش خانگی را بزند.


    بازیگران سریال قورباغه

    بازیگران سریال قورباغه و نقش اصلی آنها

    1. نوید محمدزاده در نقش نوری؛ نوری نقش اول و اصلی سریال قورباغه می‌باشد، نوری رهبریِ یک گروه مخوف و ترسناک (قاچاقچی) را بر عهده دارد.
    2. سحر دولتشاهی در نقش فرانک؛ فرانک جزو سه کاراکتر اصلی سریال قورباغه می‌باشد، فرانک شخصیت جدی و مصممی دارد و از نحوه گفتار و به کاربردن کلمات و الفاظ خاصی وی می‌توان این تصور را کرد شخصیتی همچون یک مرد را داراست.
    3. هومن سیدی در نقش شمس آبادی؛ شمس آبادی در کنار نوری و فرانک جزو سه نقش اصلی سریال قورباغه می‌باشند، شمس آبادی دارای شخصیت مطلوب و خون سردی است و به نظر می‌رسد مغز متفکر داستان سریال قورباغه می‌باشد.

    ⇓توضیحات فیلم  FROG ⇓

    دانلود سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی که اولین مجموعه بلند اوست در اوایل سال ۱۳۹۹ امکان پذیر خواهد بود. سریال قورباغه تازه ترین کار هومن سیدی به عنوان کارگردان و بازیگر است و قسمت اول آن در فروردین ماه سال آتی در دسترس خواهد بود. سیدی علاوه بر اینکه بازیگر توانمندی است و نقش هایش را به زیبای هر چه تمام تر بازی می کند، در کارگردانی هم دستی بر آتش دارد و فراتر از انتظارات عمل کرده. او که در مقام بازیگر و کارگردان جوایز متعددی کسب کرده حالا بعد از بازی در سریال های “عاشقانه” و “گلشیفته” به سراغ ساخت اولین سریال خود یعنی سریال “قورباغه” برای شبکه نمایش خانگی که فصل اول آن ۱۵ قسمت بوده رفته است. طبق آخرین اخبار از سریال قورباغه، حضور بازیگرانی چون نوید محمد زاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی و فرشته حسینی برای بازی در این سریال قطعی است. از تجربه بازی همکاری نوید محمدزاده و هومن سیدی در فیلم های “سیزده” ، “خشم و هیاهو” و فیلم “مغزهای کوچک زنگ زده” میتوان به راحتی حدس زد که سریال قورباغه هم قرار است یک کار دیدنی و جذاب باشد.

    نقد و بررسی اخبار و حواشی سریال قورباغه

    بسیاری از مخاطبان معتقد هستند موسیقی استفاده شده در متن سریال قورباغه الهام گرفته از سریال آمریکایی دارک (Dark) می‌باشد.

    بازیگر نقش ناصر (پدر رامین) برادر بزرگتر نوید محمدزاده می‌باشد.

    همچنین کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که بخش هایی از قسمت اول سریال قورباغه را با فیلم La Haine (نفرت) محصول فرانسه ۱۹۹۵ مقایسه می‌کرد و نشان دهنده این بود که سریال قورباغه برداشت هایی از این فیلم داشته است.

    قصه فیلم La Haine در یکی از محله های فقیر نشین پاریس می‌گذرد که سه جوان به خاطر بیکاری به شغل هایی مانند سرقت روی می‌آورند و سپس با اتفاقاتی که می‌افتد با پلیس درگیر می‌شوند. جهت مشاهده این کلیپ به انتهای پست بخش دانلود رایگان مراجعه کنید.

    سریال قورباغه دارای محدوده سنی ۱۸+ می‌باشد بنابراین تماشای این اثر به افراد زیر هجده سال توصیه نمی‌شود.

    صابر ابر در کنار نوید محمدزاده اولین تجربه بازیگری در یک سریال را تجربه می‌کنند.

    حواشی و اخبار سریال قورباغه
    1. بعضی از قسمت های این سریال به خاطر نوع داستانی که دارد، خارج از کشور فیلمبرداری شده.
    2. اخباری ضد و نقیضی منبی بر قرارداد سالانه ۷ میلیاردی نوید محمد زاده و رد تمامی قراردادهای کاری در یک سال فیلمبرداری این سریال و سرمایه گذاری صادق رنجکشان از برخی رسانه ها درج شده که این بازیگر کاملا این اخبار را تکذیب کرد.
    3. نوید پورفرج از جمله شاگردان با استعداد کلاس های بازیگری هومن سیدی بوده که سابقه خوبی در عرصه تئاتر داشته و بار دیگر در کنار این کارگردان و نوید محمدزاده همچون فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.
    4. فرشته حسینی بازیگر افغان تبار و متولد ۱۳۷۶ در تهران بوده و از شاگردان اصغر محبی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران محسوب میشود ولی به دلیل شرایط بد مهاجرتی در ایران اظهار داشته ” شدیدا در ایران احساس مهاجر بودن دارم و دوست دارم به کشور خودم برگردم، با وجود اینکه در ایران به دنیا آمده ام ولی نتوانسته ام حتی یک سیمکارت برای خودم در این کشور بخرم.

    دانلود سریال قورباغه


    کیفیت ۴۸۰p با حجم ۲۸۳ مگابایت – ۶۰۰۰ تومان 

    برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
    [کل: 0 میانگین: 0]
    به این پست امتیاز دهید.
    دانلود سریال قورباغه قسمت ۱تا۱۵
    3.24 از 133 رای
    • دیدگاها ، پس از تایید مدیران سایت منتشر خواهند شد.
    • دیدگاهای انگلیسی یا غیر مرتبط با مطلب منتشر نخواهند شد.