ساخت ایران ۳-قسمت11(1400)

19 می 2022
-
  • Fa
  • En
«غلام» در جنوب ایران غواص است. یک روز «بهین» که بدهی سنگینی بالا آورده، از او کمک می‌خواهد. «غلام» که به «بهین» علاقه دارد تصمیم می‌گیرد به او کمک کند. اما حل مشکل «بهین» برای غلام دردسرهای زیادی را به دنبال دارد.

دانلود ساخت ایران ۳ با کیفیت عالی 1080p Full HD

دانلود فیلم ساخت ایران ۳ قسمت 11 به کارگردانی بهمن گودرزی

فصل سوم قسمت  یازدهم اضافه شد

« ایرانفیلم رسانه ایرانیان و بروزترین مرجع دانلود فیلم ، سریال و انیمیشن تقدیم میکند »

داستان سریال ساخت ایران 3

غلام غواص است و در جنوب ایران کار می‌کند و به ستاره علاقه دارد. ستاره که بدهی سنگینی بالا آورده و ظلی حکم جلب او را گرفته است، از غلام کمک می‌خواهد. غلام تصمیم می‌گیرد به ستاره کمک کند و برای حل مشکل او از مرتضی کمک می‌گیرد. غلام و مرتضی با هم همراه می‌شوند و در این مسیر درگیر مشکلات فراوانی می‌شوند و هر مانعی را که از پیش رو برمی‌دارند، مانع بزرگ‌تری سر راهشان می‌بینند که باید بر آن غلبه کنند. از طرف دیگر سیاوش به دلیل علاقه‌ای که به شیرین دارد، باید ستوده، شوهر سابق شیرین را تعقیب کند و بفهمد ستوده دنبال چیست، چرا که شیرین به دنبال انتقام از ستوده است. غلام که از قبل سیاوش را می‌شناسد، برای حل یکی از مشکلاتی که با آن روبه‌رو می‌شود، به کمک سیاوش نیاز پیدا می‌کند و این باعث می‌شود سیاوش هم با غلام و مرتضی همراه شود و داستان بدهی ستاره به ظلی و داستان انتقام شیرین از ستوده، به هم گره بخورد.

حواشی سریال ساخت ایران 3

– در سری سوم سریال «ساخت ایران» امین حیایی تنها بازیگری است که از دو فصل پیشین حضور داشته است و بازیگر نقش مقابلش در این فصل مجید صالحی است. در دو فصل گذشته محمدرضا گلزار مقابل حیایی بازی می‌کرد.

 

خلاصه داستان ساخت ایران3:

«غلام» در جنوب ایران غواص است. یک روز «بهین» که بدهی سنگینی بالا آورده، از او کمک می‌خواهد. «غلام» که به «بهین» علاقه دارد تصمیم می‌گیرد به او کمک کند. اما حل مشکل «بهین» برای غلام دردسرهای زیادی را به دنبال دارد.

اگر از علاقه مندان این سبک سریال های کمدی هستید به شما پیشنهاد می کنیم این سریال زیبا و مهیج را با لینک مستقیم از وب سایت بزرگ ایرانفیلیمو با مصرف اینترنت نیم بها دریافت کنید و نظرات خود را در زیر پست برایمان ارسال کنید.


برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
به این پست امتیاز دهید.
بدون رای!
  • دیدگاها ، پس از تایید مدیران سایت منتشر خواهند شد.
  • دیدگاهای انگلیسی یا غیر مرتبط با مطلب منتشر نخواهند شد.