دانلود فیلم سینمایی آتابای با کیفیت عالی

27 آگوست 2022
13+
  • Fa
  • En
آتابای داستان مرد میانسالی به نام کاظم را روایت می کند که به همراه پدر و خواهرزاده‌اش در روستای پیرکندی شهرستان خوی زندگی می‌کنند. کاظم که دانشجوی معماری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بوده، پس از یک شکست عاطفی از دانشگاه انصراف داده و به زادگاه خودش برگشته است. او که مسئولیت سرپرستی و تربیت خواهرزاده اش را دارد، با چالش هایی رو به رو می شود....
The story is about Kazem, a middle-aged man who lives in a village. He has left the university because of a former love but when two sisters enter his life he falls in love once again.

دانلود فیلم سینمایی آتابای با لینک مستقیم

فیلم ایرانی آتابای به کارگردانی نیکی کریمی

« ایرانفیلم رسانه ایرانیان و بروزترین مرجع دانلود فیلم ، سریال و انیمیشن تقدیم میکند »

     درباره فیلم :

    فیلم آتابای محصول سال 1398 کشور ایران به کارگردانی ،نویسندگی و تهیه کنندگی نیکی کریمی است؛ در این فیلم با توجه به اینکه فیلم دارای گویش ترکی می باشد هادی حجازی فر که هم به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارد در کنار کریمی نویسندگی داستان و فیلمنامه را هم نیز بر عهده داشته است.اما یکی از حواشی که در ابتدای اکران فیلم ایرانی آتابای به وقوع پیوست در مورد زبان فیلم بود که به ترکی است و اغلب خبرنگاران به حجازی فر و نیکی کریمی به عنوان نویسنده داستان حمله ور شدند که چرا باید فیلم با زبان ترکی در ایران ساخته شود در صورتی که اغلب مردم ایران فارسی زبان هستند که حجازی فر اعلام داشت بنده به عنوان یک ترک اعلام می کنم هیچکس حق بی احترامی به زبان ترکی را ندارد.

    خلاصه فیلم: 

    آتابای داستان مرد میانسالی به نام کاظم را روایت می کند که به همراه پدر و خواهرزاده‌اش در روستای پیرکندی شهرستان خوی زندگی می‌کنند. کاظم که دانشجوی معماری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بوده، پس از یک شکست عاطفی از دانشگاه انصراف داده و به زادگاه خودش برگشته است. او که مسئولیت سرپرستی و تربیت خواهرزاده اش را دارد، با چالش هایی رو به رو می شود….

    برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
    [کل: 0 میانگین: 0]
    به این پست امتیاز دهید.
    بدون رای!
    • دیدگاها ، پس از تایید مدیران سایت منتشر خواهند شد.
    • دیدگاهای انگلیسی یا غیر مرتبط با مطلب منتشر نخواهند شد.