دانلود فیلم تورنا۲ با کیفیت عالی

24 می 2020
دانلود فیلم تورنا۲
6+
  • Fa
  • En
«تورنادو» با مضمون کودک و نوجوان داستان پرفسوری را روایت می‌کند که موفق به ساخت یک رستوران شده است. رستورانی که در نهایت به یک سفینه تبدیل می‌شود. حال با ورود چهار نوجوان به قصه و با شیطنت آنان، این سفینه مقداری زودتر از موعد به پرواز درمی‌آید...

دانلود رایگان فیلم تورنا۲ با کیفیت بالا ۱۰۸۰p Bluray

فیلم ایرانی تورنادو ۱۳۹۸ به کارگردانی سید جواد هاشمی

« ایرانفیلیمو رسانه ایرانیان و بروزترین مرجع دانلود فیلم ، سریال و انیمیشن تقدیم میکند »

فیلم تورنا۲


توضیحات فیلم  Movie description

  • زبان :فارسی
  • کیفیت :۴۸۰p , 720p , 1080p , 4K , Bluray
  • فرمت :mkv – mp4
  • حجم :متفاوت با هر کیفیت
  • مدت زمان :۹۰ دقیقه
  • محصول :ایران
  • نویسنده  و کارگردان و تهیه کننده :سید جواد هاشمی
  • رده سنی :۶+
  • اطلاعات بیشتر wikipedia | SalamCinama
  • ستارگان :اکبر عبدی, ارسلان قاسمی, وحید نفر, راستین عزیزپور, امیررضا احمدی, نگار نافذ, محمدمهدی ایرانی, بهنوش بختیاری, کامران تفتی, الناز حبیبی, عباس جمشیدی فر, امیر رونقی, نازنین ارجمندی راد, فرزانه زهره وند, محسن رستمی, هادی نجفی امامی

خلاصه داستان :

تورنادو قصه ی ماجراجویی ها و کنجکاوی هاست. پرفسوری موفق به ساخت  یک رستوران ویژه شبیه یک بشقاب می شود. اما این به ظاهر یک رستوران است و در واقع به گونه ای طراحی شده که بتواند پرواز کند. چند نوجوان با بازیگوشی وارد سفینه شده و باعث پرواز زودتر از موعد سفینه خواهند شد. این شروع یک ماجراجویی تازه برای آن هاست و سفینه در آخر، وارد سیاره ای ناشناخته میشود. سیاره ای که میلیون ها کیلومتر از زمین فاصله دارد. اما با ورودشان متوجه میشوند که در این سیاره موجوداتی زندگی می کنند و حالا به عنوان بیگانه باید با آنها روبرو شوند. برای دیدن ماجراجویی این بچه ها و اتفاقات رخ داده پس از کشف سیاره، دانلود فیلم تورنا۲ از دست ندهید.

درباره فیلم :

به نقل از سید جواد هاشمی، تهیه کننده و کارگردان فیلم تورنا۲، ساخت این فیلم بسیار پرهزینه بوده است و بیش ۵۰ درصد از فیلمبرداری آن با استفاده از پرده آبی و جلوه های ویژه بوده است. هاشمی در فیلم خودش سعی کرده در کنار بازیگران سرشناس، نوجوانان با استعدادی را هم به سینما معرفی کند. ساخت این فیلم کمدی موزیکال که مخاطب اصلی آن کودکان و نوجوانان بوده به مدت ۴۳ روز به طول انجامیده و به گفته سید جواد هاشمی، فیلمنامه در بخش هایی از فیلم های تخیلی هالیوودی الهام گرفته است. در فیلم برای جذابیت بیشتر زبان بیگانگان به گونه ای متفاوت طراحی و استفاده گردیده که به نوبه خود کار خلاقانه ای بوده.

    چکیده فیلم :

    دانلود فیلم تورنا۲ یا (تورنادو) جدیدترین ساخته سید جواد هاشمی با سبکی موزیکال و شاد در اسفند ماه  ۱۳۹۹ برای شما عزیزان با بهترین کیفیت قرار خواهد گرفت. فیلم سینمایی “تورنا۲” اثری علمی تخیلی است که در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده است. تورنا۲ چهارمین فیلم سینمایی جواد هاشمی در مقام کارگردانی است که نویسندگی و تهیه کنندگی  آن را هم خودش بر عهده داشته است. اکبر عبدی ، کامران تفتی، بهنوش بختیاری، ارسلان قاسمی و الناز حبیبی از جمله بازیگران سرشناس این فیلم هستند. در فیلم سینمایی تورنا ۲ از موسیقی های نوستالژیک بسیار استفاده شده و در واقع یک فیلم موزیکال است تا علاوه بر کودکان و نوجوانان، خانواده ها هم مجذوب این فیلم شوند.


    تاریخ اکران و دانلود فیلم تورنا۲ (تورنادو)

    فیلم تورنا۲ در ۱۵ آبان ۱۳۹۸ در سینماهای سراسر کشور به اکران عمومی در آمد که توانست نظر خیل عظیمی از کودکان و نوجوانان را جلب کند و از این رو در ادامه اکران خود می توان امیدوار بود که این فیلم به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند تورنادو در روزهای پایانی اکران خود توانست به فروش گیشه حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی برسد. در ادامه می توانید علاوه بر دیدن تیزر و اکران این فیلم در هنگام توزیع در شبکه نمایش خانگی از دانلود فیلم تورنا۲ بهره مند شوید و اوقات خوبی را در کنار فرزندان خود با دیدن ۹۰ دقیقه رقص و آواز و شادی خلق نمایید.

    برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
    [کل: 0 میانگین: 0]
    به این پست امتیاز دهید.
    دانلود فیلم تورنا۲ با کیفیت عالی
    2.97 از 78 رای
    • دیدگاها ، پس از تایید مدیران سایت منتشر خواهند شد.
    • دیدگاهای انگلیسی یا غیر مرتبط با مطلب منتشر نخواهند شد.