دانلود سریال قبله عالم با کیفیت ۱۰۸۰ HD

30 نوامبر 2020
قبله عالم
  • زبان :فارسی کیفیت :full hd1080HQ- 1080p – hd 720p – sd 480p
  • فرمت :mkv - mp4 حجم :متفاوت با هر کیفیت
  • مدت زمان :هر قسمت میانگین 45 دقیقه دقیقه محصول :مشخص نشده !
  • کارگردان :مشخص نشده ! نویسنده :حامد محمدی
  • Fa
  • En
سریال «قبله عالم» سریالی طنز برآمده از اتفاق‌های تاریخی دوران ناصرالدین شاه قاجار است که حامد محمدی کارگردانی آن را برعهده دارد.

دانلود رایگان سریال قبله عالم با لینک مستقیم

سریال ایرانی جدید قبله عالم  به کارگردانی حامد محمدی

« ایرانفیلم رسانه ایرانیان و بروزترین مرجع دانلود فیلم ، سریال و انیمیشن تقدیم میکند »

سریال قبله عالم

چکیده سریال قبله عالم

سریال قبله عالم هم اکنون در حال گذراندن مراحل پیش تولید است و هنوز اطلاعاتی از داستان آن منتشر نشده است اما طبق گفته های حامد محمدی، سریال قبله عالم مربوط به زمان قاجار و دربار ناصرالدین شاه است و کمدی آن به گونه ای است که به زمان حال و مسائل اجتماعی و سیاسی امروز هم مرتبط می شود. از این رو شاید با سریالی در حال و هوای “قهوه تلخمهران مدیری روبرو باشیم. در ادامه مطلب قرار است دانلود سریال قبله عالم با کیفیت عالی و به صورت قسمت قسمت درج شود.

بازیگران سریال ابرانی قبله عالم

«قبله عالم» با پشت سر گذاشتن مراحل پیش تولید به زودی بازیگران خود را معرفی خواهد کرد.سایر عوامل و بازیگران سریال قبله عالم بعد از انتشار اطلاعات این سریال از سوی عوامل تهیه آن، در همین مطلب درج خواهد شد.

اگر از علاقه مندان این سبک سریالهای کمدی ایرانی هستید به شما پیشنهاد می کنیم این سریال زیبا و مهیج را با لینک مستقیم از وب سایت بزرگ ایرانفیلم با مصرف اینترنت نیم بها دریافت کنید و نظرات خود را در زیر پست برایمان ارسال کنید.

دانلود سریال شبکه خانگی قبله عالم

شبکه نمایش خانگی چند وقتی است که سرمایه گذاری خوبی را برای جذب فیلم ها و سریال ها کرده است. عموما فیلم ها و سریال هایی که برای شبکه نمایش خانگی ساخته می شود، آثاری پرطرفدار و با کیفیت از آب در می آیند. این مسئله اتفاقی نیست. مانند هر برند و شرکت دیگری، شبکه نمایش خانگی هم سیاست هایی را دنبال می کند. یکی از این سیاست ها شناسایی آثاری است که دارای پتانسیل بالایی در جذب مخاطب هستند. از طرف دیگر با وجود سانسور های زیاد در تلویزیون، بیشتر کارگردانان مطرح سینما ترجیح میدهند در شبکه نمایش خانگی آثارشان بدون سانسور و با کیفیت بالا پخش شود.

این موضوع باعث استقبال مخاطبان هم قرار گرفته است . حالا سریال ” قبله عالم” هم در کنار سریال های تازه ساختی چون سریال “قورباغه” ، “موچین” ، “هم گناه” ، “آقازاده” و “خواب زده” برای پخش در شبکه نمایش خانگی قرار گرفته است.

اخبار سریال قبله عالم ساخته حامد محمدی

* سریال “قبله عالم” اولین تجربه حامد محمدی در شبکه نمایش خانگی است. با توجه به شنیده ها مربوط به تامین بودجه کلان برای ساخت این سریال، انتظار می رود با سریالی بزرگ و پرفروش در حد و اندازه های سریال “شهرزاد”، در شبکه نمایش خانگی سروکار داشته باشیم.

* چندی پیش اخباری از تیم سازنده سریال “قبله عالم” درج شد، مبنی بر اینکه قرار است این سریال در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای ساخته شود.

* عرفان بهکار، طراح لوگو سریال قبله عالم، پیش از این طراحی پوستر فیلم های “نبات” ، “مردی بدون سایه” و “روسی” را انجام داده است.

جدیدترین خبری که از سریال قبله عالم پخش شود در همین صفحه اضافه خواهد شد

دانلود سریال قبله عالم

سریال «قبله عالم» بعد از کرونا به شبکه خانگی می آید

سریال «قبله عالم» سریالی طنز برآمده از اتفاق‌های تاریخی دوران ناصرالدین شاه قاجار است که حامد محمدی کارگردانی آن را برعهده دارد. حامد محمدی که تجربه نویسندگی و کارگردانی فیلم‌های سینمایی از جمله اکسیدان، چهارانگشت و نویسندگی فیلم‌های طلا و مس و حوض نقاشی را در کارنامه دارد، با «قبله عالم» برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی حضور خواهد داشت. «قبله عالم» با درون مایه طنز رخداد‌های تاریخی دوران ناصرالدین شاه را به جامعه امروز پیوند می‌زند و بر اساس طرحی از حامد محمدی نوشته شده است.

در اطلاعیه برنامه ساخت این سریال آمده است:

قبله عالم از روند ساخت داستان زندگی‌اش همگان را باخبر می‌کند

در پی وقوع پدیده عالم‌گیر کرونا، قبله عالم که علی‌ایحال به لطف دعای خیر عوام‌الناس در صحت و عافیت کامل به سر می‌برند، در نطقی شفاهی، خالصانه، صادقانه و مختصر به تمامی ابهامات و بدخواهی‌های موجود پاسخی صریح و کوبنده داده‌اند:

ملت عزیز ایران

مرد جماعت را اگر رُفت و روب منزل، رتق و فتق عهد و عیال و طبخ شام و ناهار نکُشد، این فراق برآمده از فاصله اجتماعی دست آخر به جنون می‌کشاندش. حی لایموت شاهد است که وضع و حال قبله عالم در حرمسرای شاهانه با این فاصله اجتماعی (۱/۵متر)، پوشش روی دهان و بینی ( ماسک) و بوی مسکرات خالص ( مایع ضدعفونی ۷۰ درصد) خراب است. حرمسرا نیز در قرنطینه سراسری است و هیچ ضعیفه‌ای اوامر همایونی را تمکین نمی‌کند، چه رسد که او را تیمار کند. فلذا در این هوای مطبوع و جان افزای بهاری که

“یارم به یک لاپیرهن، خوابیده زیر نسترن
ترسم که بوی نسترن مست است و هشیارش کند”

به محض اتمام این قائله شوم، دستور داده تا ساخت سریال زندگی‌مان را با سرعت و دقت از سر گیرند و به زودی به نمایش در خانه‌های عموم رسانند.


  این فیلم هنوز در نمایش خانگی منتشر نشده است ، پس از انتشار لینک آن در همین صفحه قرار خواهد گرفت

راهنما پیشرفته (Advanced Help)
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
به این پست امتیاز دهید.
دانلود سریال قبله عالم با کیفیت ۱۰۸۰ HD
2.91 از 33 رای
  • دیدگاها ، پس از تایید مدیران سایت منتشر خواهند شد.
  • دیدگاهای انگلیسی یا غیر مرتبط با مطلب منتشر نخواهند شد.