سریال یاغی قسمت9

16 جولای 2022
  • Fa
  • En
جاوید هیچکس نیست و هیچ آمار و شناسنامه ای ندارد. اما تمامِ وجودِ اَبرا و همه ی کس و کارِ عاطی ست. جاوید راهی ندارد جز اینکه در عشق و زندگی یاغی باشد.
Javid is a seventeen-year-old youngster, who has lost his parents years ago and has nobody except his half-sister Atefeh and his love Abra.

دانلود فیلم یاغی قسمت 9 با کیفیت عالی 1080p Full HD

دانلود فیلم یاغی قسمت9

« ایرانفیلم رسانه ایرانیان و بروزترین مرجع دانلود فیلم ، سریال و انیمیشن تقدیم میکند »

درباره سریال یاغی:

سریال یاغی محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد و به کارگردانی محمد کارت در سال 1401 ساخته شده است. در سریال یاغی بازیگرانی چون عباس جمشیدی فر، علی شادمان، امیر جعفری، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، مه لقا باقری، ناهید مسلمی، نیکی کریمی، پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی و… به ایفای نقش پرداخته اند.

«یاغی» روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت‌های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می‌شوند یا برایش مانع می‌تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

.

خلاصه داستان یاغی:

جاوید هیچکس نیست و هیچ آمار و شناسنامه ای ندارد. اما تمامِ وجودِ اَبرا و همه ی کس و کارِ عاطی ست. جاوید راهی ندارد جز اینکه در عشق و زندگی یاغی باشد.

اگر از علاقه مندان این سبک سریال های کمدی هستید به شما پیشنهاد می کنیم این سریال زیبا و مهیج را با لینک مستقیم از وب سایت بزرگ ایرانفیلیمو با مصرف اینترنت نیم بها دریافت کنید و نظرات خود را در زیر پست برایمان ارسال کنید.


برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
به این پست امتیاز دهید.
بدون رای!
  • دیدگاها ، پس از تایید مدیران سایت منتشر خواهند شد.
  • دیدگاهای انگلیسی یا غیر مرتبط با مطلب منتشر نخواهند شد.