دانلود سریال جوکر قسمت 1 تا 4 کامل

28 فوریه 2022
6+
  • Fa
  • En
«جوکر» برگرفته از یک بازی معروف جهانی است که شرکت‌کنندگان آن در طول یک مهمانی شش‌ساعته باید یکدیگر را بخندانند، بدون این که خودشان بخندند. «جوکر» شنبه‌ها 8 صبح منتشر می‌شود.

دانلود رایگان رئالیتی شو جوکر با کیفیت عالی 1080p Full HD

دانلود سریال جوکر قسمت 4 به کارگردانی احسان علیخانی و حامدمیر فتاحی

فصل چهارم قسمت دوم اضافه شد

دانلود سریال جوکر

« ایرانفیلم رسانه ایرانیان و بروزترین مرجع دانلود فیلم ، سریال و انیمیشن تقدیم میکند »

دانلود سریال جوکر :

دانلود سریال جوکر ، نام سریالی خانوادگی و کمدی می‌باشد که توسط حامد میرفتاحی ساخته شده است. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندد. در این برنامه که با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده، در فصل اول مهمانانی چون امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبداللهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و رضا نیکخواه حضور دارند.

چکیده سریال ایرانی جوکر:

رئالیتی شو جوکر یک سریال ایرانی در در فضایى متفاوت و کمدی میباشد کارگردانی سریال ایرانی جوکر را احسان علیخانی و حامد میرفتاحی و تهیه کنندگی آن را امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی برعهده دارند. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندد. این برنامه با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است.

اما نکته جالبی که در اینجا باید به آن اشاره کرد این است که چند درصد از این شوخی‌ها و اتفاقات روی داده در مسابقه بداهه هستند و چند درصد از پیش تعیین شده‌اند، روی کاغذ نوشته و در واقع توسط این بازیگران تنها به اجرا درآمده‌اند. درست است که چنین برنامه‌هایی «رئالیتی و یا شوی واقع‌گرا» نام دارند، اما به این معنی نیست که همه اتفاقات در آن به شکل بداهه پردازانه به وقوع می‌پیوندند.

معروف‌ترین رئالیتی شوها و حتی شوهای گفت‌وگومحور مانند برنامه الن هم سناریو دارند و هر حرکتی در آنان از قبل برنامه‌ریزی شده. چرا راه دور برویم حتی برگزاری مراسم اسکار هم کارگردان و نویسنده دارد و هرآنچه اتفاق می‌افتد از قبل روی کاغذ آمده، دیگر یک برنامه تلویزیونی که جای خود را دارد.

جالب است بدانید دکور این برنامه بیش از ۵۰۰ مترمربع و مساحت درگیر تولید بیش از ۲ هزار مترمربع است و مراحل و زوایای مختلف دکور در حین بازی با ۴۵ دوربین به شکل هم‌زمان تصویربرداری می‌شوند.

«جوکر» بسیار محبوب شده. باید دید که آیا این محبوبیت را تا پایان فصل هم حفظ خواهد کرد؟ و مهم‌تر از آن اینکه فصل‌های بعدی هم آیا همین کیفیت را خواهند داشت و با همین الگو می‌توانند کماکان خنده را بر لب‌های مخاطبان بنشانند؟ شما در این باره چطور فکر می‌کنید؟

سریال جوکر

 

رئالیتی شو چیست؟

رئالیتی شو یک برنامه تلویزیونی با ژانری متمایز است که در اوایل دهه ۱۹۹۰ ظهور کرد. معمولاً در رئالیتی شوها مهمان‌هایی حضور دارند که مشغول گفت‌وگو، معاشرت و بازی هستند. جذابیت این نمایش‌ها آن است که فقط قدم اول و دومشان، برنامه‌ریزی می‌شود و به جز تعیین چهارچوب‌ها و قوانین کلی، فیلم‌نامه مُدوَنی برای اجرا نوشته نمی‌شود و تقریباً همه چیز بداهه است. این دست نمایش‌ها معمولاً با مصاحبه‌های کوتاه جالبی ترکیب می‌شوند. این مصاحبه‌ها در همان فضای برنامه به‌صورت خصوصی و جداگانه از هر شرکت‌کننده به عمل می‌آید و بعدا، به‌صورت بخش‌های بسیار کوتاه، در دل رئالیتی شو گنجانده می‌شوند.

خلاصه داستان برنامه جوکر:

یک برنامه باحال کمدی که یک دورهمی از افراد خوش انرژی است. او در این گفت ‌و گو می‌‌گوید با این که در این مسابقه «خود شرکت‌کننده‌ها نباید بخندند»، ولی مردم به آن حسابی خواهند خندید. ‏بیژن از رقبایی می‌گوید که ترجیح می‌ دهد با آن‌ها هم گروه نشود، چون نمی‌تواند در برابر امیر نوری، علی لک‌پوریان و حامد ‏آهنگی خنده‌اش را کنترل کند.

اگر از علاقه مندان این سبک سریال های کمدی هستید به شما پیشنهاد می کنیم این سریال زیبا و مهیج را با لینک مستقیم از وب سایت بزرگ ایرانفیلیمو با مصرف اینترنت نیم بها دریافت کنید و نظرات خود را در زیر پست برایمان ارسال کنید.


 

کیفیت BluRay با حجم ۰٫۰ گیگابایت – 10000 تومانکیفیت HQ_1080p با حجم 2.6 گیگابایت – 9500 تومانکیفیت ۱۰۸۰p با حجم 1.6 گیگابایت – 9000 تومانکیفیت ۷۲۰p با حجم 761 مگابایت – 8500 تومانکیفیت ۴۸۰p با حجم 375 مگابایت – 8000 تومان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
به این پست امتیاز دهید.
دانلود سریال جوکر قسمت 1 تا 4 کامل
3.3 از 33 رای
  • دیدگاها ، پس از تایید مدیران سایت منتشر خواهند شد.
  • دیدگاهای انگلیسی یا غیر مرتبط با مطلب منتشر نخواهند شد.